Andersson: Ja men vad vill man få ut om man sitter knäpptyst med armarna i kors o slumrar till då o då? Komma hemifrån för satt slippa gummans tjat? Hämta igen sig så man kan klara av dagarna till nästa hemmamatch då man får vila ut?
Klart man blir grinig om man blir väckt av stolsgrannen hur ofta som helst.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Komma hemifrån för satt slippa gummans tjat? Hämta igen sig så man kan klara av dagarna till nästa hemmamatch då man får vila ut?
Klart man blir grinig om man blir väckt av stolsgrannen hur ofta som helst.