Känns litegrann som att om vi inte hade haft 91orna och kanadensarna så hade denna match kunnat sluta typ 4-1 eller liknande.. Syftar inte bara på vilka som gjorde mål utan även vilka som var hungrigast. Får liksom känslan av att dem vill vinna med 2 siffrigt och inte är nöjd med en 5-0 vinst, som kanske andra i Timrå skulle kunna göra.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Någon som känner samma sak?