Timrå Vinner o MoDo förlorar. Man får en söt smak i munnen. Man känner sig upprymd i hela kroppen. Vi måste bara få mera av den drogen. Segerns sötma blandad med den enda sanna glädjen (skadegläjen) Vilken underbar mix.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Timrå Vinner o MoDo förlorar. Man får en söt smak i munnen. Man känner sig upprymd i hela kroppen. Vi måste bara få mera av den drogen.
Segerns sötma blandad med den enda sanna glädjen (skadegläjen)
Vilken underbar mix.