Inlägg: 1130088
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
bisterfinnen:
Hehe..Ibland är du riktigt fyndig..Lite synd att det
sker allför sällan..Varken härinne eller i den menlösa gb
som du normalt härjar i..
Sug på läppen en stund och krama om spud...
Så ska du se att det blir bättre även för dig..
Går bilen bra annars??
Hehe..Ibland är du riktigt fyndig..Lite synd att det
sker allför sällan..Varken härinne eller i den menlösa gb
som du normalt härjar i..
Sug på läppen en stund och krama om spud...
Så ska du se att det blir bättre även för dig..
Går bilen bra annars??
Kanske något på denna?