Inatt kan man se Toronto - Vancouver. Sundin mot sitt gamla lag =) KL:01:00 på ESPN
Inlägg: 1130906
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Blizzard: heh ligger och kollar på Toronto - Vancouver nu. En kompis har sin nya TV här över natten (såg SSK-TIK på den också för övrigt). Fin tv, 55" Samsung LCD.
Min 28" kommer se ut som en frukost-tv när han kommer och hämtar sin tv...:/
Sv: Apropå nånting...
Blizzard: hehe 1 poäng är ju alltid nåt iaf! Nyss hemkommen och jag känner mig redan bakis, men satan så skönt med 1 poäng ändå. Skulle fan ha deppat ihop om vi förlorat=)