Inlägg: 1130955
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
dr-nix: hehe, ja det kommer den verkligen göra hehe ;-) Bytte själv upp mig från 32" till 50 eller 52" kommer inte riktigt ihåg bytte när denna säsong starta =) Och den gamla TV står nu i Sovrummet, fan jag fattar fortfarande inte hur jag kunde se pucken i TV-rummet med den TV'n =P
Sv: Apropå nånting...
dr-nix: Jag hade också en teve till låns en vecka för en tid sedan. Den lilla tjocka kändes riktigt löjlig direkt efteråt. Sedan vänjer man sig igen.
Sv: Apropå nånting...
Så är Åkerlunds räddningsprocent i Allsvenskan på 3 matcher 99,02%.
Vet inte om detta har blivit nämnt ber om ursäkt om det har blivit det.
Vet inte om detta har blivit nämnt ber om ursäkt om det har blivit det.
Blizzard: heh ligger och kollar på Toronto - Vancouver nu. En kompis har sin nya TV här över natten (såg SSK-TIK på den också för övrigt). Fin tv, 55" Samsung LCD.
Min 28" kommer se ut som en frukost-tv när han kommer och hämtar sin tv...:/