DJ Hemp: haha, var detta en vanlig avstigning eller var den lite speciel =P ?
Inlägg: 1130918
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Blizzard:
Ja, inte fan var det väl självaste Gud som lämnade bussen, men det kändes ändå lustigt att få messet från Heleniz att "precis nu hoppade Yellowcard av". Och sedan skriver snubben här på HS. Man känner att detta är verkligheten liksom. Signaturerna finns på riktigt! Yellowcard har säkert hoppat av bussar i Uppsala tidigare, inget speciellt med det. Nu ska vi fan ta oss till slutspelet!
Ja, inte fan var det väl självaste Gud som lämnade bussen, men det kändes ändå lustigt att få messet från Heleniz att "precis nu hoppade Yellowcard av". Och sedan skriver snubben här på HS. Man känner att detta är verkligheten liksom. Signaturerna finns på riktigt! Yellowcard har säkert hoppat av bussar i Uppsala tidigare, inget speciellt med det. Nu ska vi fan ta oss till slutspelet!