1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614992 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1130923

Sv: Apropå nånting...
Blizzard:

Ja, inte fan var det väl självaste Gud som lämnade bussen, men det kändes ändå lustigt att få messet från Heleniz att "precis nu hoppade Yellowcard av". Och sedan skriver snubben här på HS. Man känner att detta är verkligheten liksom. Signaturerna finns på riktigt! Yellowcard har säkert hoppat av bussar i Uppsala tidigare, inget speciellt med det. Nu ska vi fan ta oss till slutspelet!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: hehe jo det var på riktigt! Har till och med hunnit med ett blogginlägg på det=) Det går undan i knutarna! Nu rinner sömntårarna dock så nu ska jag ta och knyta mig! Vi hörs framöver!

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: jasså, tänkte mer på om han var lite lullig i kroppen och hade snubbla ut ur bussen =P haha!

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer