Blizzard: känns bra att ha två målvakter i bra form inför slutspelet (för visst blir det väl slutspel? )
Inlägg: 1130966
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Andersson: Ja självkart blir det så ;-) 6:e plats =) Vi har även formstarka juniorer och apropå juniorer så finns en röstning på hockeykanalen.se
"Vem är Sveriges mest lovande 91:a?"
Där har Pääjärvi fått 54% av rösterna =)
www.hockeykanalen.se/1.862077?popup=true&poll_1_862077=s&d=2.26509
Sen så finns det även tråkiga saker att prata om Tex Djurgårds löftet Alexander Urbom som inte får spela mer denna säsong! (se länk)
"Vem är Sveriges mest lovande 91:a?"
Där har Pääjärvi fått 54% av rösterna =)
www.hockeykanalen.se/1.862077?popup=true&poll_1_862077=s&d=2.26509
Sen så finns det även tråkiga saker att prata om Tex Djurgårds löftet Alexander Urbom som inte får spela mer denna säsong! (se länk)