1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1131158

Sv: Timrå IK - Frölunda 2009-02-23
Tips idag: 1-7.
Dahlen tuggar tuggummi så att fradgan bara sprutar värre än en rabiesmittad kanin o Karlsson ser bistrare ut än Saabchefen!
Spelarna i VF är livrädda o spelar som om deras liv hängde på det eller i alla fall för att Nubbens kontrakt med dom inte rivs o dom måste uppsöka Af o Soc. i Gtbg eftersom dom inte har råd med maten för dagen.

Det är vad jag tror.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Frölunda 2009-02-23
Hahl Bundy: Ja nu är det ett bra läge att visa att nerverna håller. 3 poäng och moget spel på isen i afton så finns det ju gott hopp om att hålla saik och bif bakom sig.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.