1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614818 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1131313

Sv: Timrå IK - Frölunda 2009-02-23
Ambroo: Rätt märkligt beslut tycker jag. Tycker inte att backe kunde göra just något på målen. Nu finns det ju dock allmänt goda skäl till att ge Åkerlund speltid men mellan två perioder?

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Frölunda 2009-02-23
Olle: Trevligt att nr 26 gör sin absolut sämsta match i TIK-tröjan när det gäller som mest... Han ligger väl en tre meter på fel sida där. Ok att det är en back som smyger ner, men det ursäktar ju inte direkt att man först ger bort pucken och sen markerar sig själv.

Sv: Timrå IK - Frölunda 2009-02-23
Olle: Tror nog mest att Challe vill väcka laget. Är nog andra ändringar i kedjorna också.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.