Inlägg: 1132360
Svarskommentarer
Sv: Brynäs - Timrå IK 2009-02-26
Hahl Bundy: Men hörrödu, om ni tänkt köra åttor runt MoDo imorgon då blir det ju tre lag på isen i Scandinavium. Snurrigt värre...
Så vill jag se vårt spel i morgon.