Inlägg: 1132362
Svarskommentarer
Sv: Brynäs - Timrå IK 2009-02-26
MarcusElving: 4.25ggr pengarna vid oavgjort =) Nästan så man skulle satsa en slant, för blir det "X" är man glad för slutspels platsen samtidigt som man får lite cash!
I Modoboken har jag hittat ett par stycken redan som jag känner till. Det var inte helt lätt att vara Brynäsare mitt i mellan Timrå och Ö-vik kan jag säga. Glömmer aldrig alla gånger man åkt med polare till E.on och kollat på Timrå-Brynäs. Och oftast fick man gå hem med svansen mellan benen, medans polarna mobbades nåt så fruktansvärt ;) haha!