1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614742 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1132395

Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: Ja inte är Strumpan nån Boorken direkt...

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...

Ambroo: Skönt att det sunda förnuftet äntligen segrat. Men fingertoppskänslan i Kringelstan är obefentlig. Det är bara en massa jävla legoknektar utan någon som helst finess som sitter i styrelsen och klubbledningen. Pillertrillare hela bunten som käkar Prozac dagarna i ända ifrån Astrazeneca. Det är därför det finns en sådan experimentlusta i den där stan. Man läser morgontidningen upp och ner och dricker mjölk med kaffe till frukost och tror att man är det finaste laget i världen. Stoltheten sväljer man sällan men idag gjorde man ett avkall på ifrån sina trögtänkta principer. Där har du skälet till varför aldrig SSK lyfter mot högre höjder.


Sv: Apropå nånting...
Ambroo: Den dagen vi får en sån ledning som Brunäs o SSK har så lovar jag att du får skjuta mig!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.