Lagkapten: Amen!
Inlägg: 1132760
Svarskommentarer
Sv: Brynäs - Timrå IK 2009-02-26
Timråvänner:
Smörj upp tårkanalerna nu, för ikväll blir det lipa av, hur det än går.
Antingen glädjetårar när vi loosar eller krokodiltårar om ni sumpar det mot brunnäsorna. För då är det domarns och funktionärernas fel.
Smörj upp tårkanalerna nu, för ikväll blir det lipa av, hur det än går.
Antingen glädjetårar när vi loosar eller krokodiltårar om ni sumpar det mot brunnäsorna. För då är det domarns och funktionärernas fel.