Bissett19: Limplingen står. Okay.
Inlägg: 1132764
Svarskommentarer
Sv: Brynäs - Timrå IK 2009-02-26
Skarin: På swehockey har det iaf inte kommit upp nån info om vem som står. På samma sida står det dock klart att vi kör med 51-17-16 och 91-33-10, varför?
Sv: Brynäs - Timrå IK 2009-02-26
Skarin:
Känns precis som förra säsongen som om det kvittar vem dem ställer i mål,fast i år dem "lite" bättre;)
Känns precis som förra säsongen som om det kvittar vem dem ställer i mål,fast i år dem "lite" bättre;)