Och så var vi ÄNTLIGEN i slutspel som jag har väntat och trott på sen i höstas.......och det var jag nog rätt ensam om att tro:) TACK GRABBAR! Nu börjar festen... Älska Timrå IK i med o i motgång ALLTID!!!! I år gräver vi efter GULD!! Lall On Lall On..
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
på sen i höstas.......och det var jag nog rätt ensam om att tro:)
TACK GRABBAR!
Nu börjar festen...
Älska Timrå IK i med o i motgång ALLTID!!!!
I år gräver vi efter GULD!!
Lall On Lall On..