1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614809 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1133582

Sv: Kvartsfinal 1
RTS: Dennis Persson var inte bra. Man kan aldrig vara bra om man på egen hand står för ett game losing goal.
Vissa verkar tycka RJ gör ett stabilt defensivt jobb, själv tycker jag han är bedrövlig. Katastrof om han får fortsatt förtroende. Förresten måste Skogs kontrakt bara rivas. Ger man mångmiljonkontrakt till en sådan back spelar det fan ingen roll hur mkt eller lite pengar man har. Det håller bara inte. Tyvärr kommer man antagligen vara för fega för att göra det som måste göras.

Vi förlorar matchen på att några få spelare inte håller måttet. Men egentligen bryr jag mig inte nämnvärt, vi är i slutspel nu och där börjar allt om från noll. Inget lag ska vara omöjliga att rå på. Drömmotståndare ser jag som LHC.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.