Yellowcard: Malmö har inte förlorat en straffläggning på hela säsongen. Inget bra läge för första...
Inlägg: 1133714
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
T T: de är det dom har satsat på sen dom fick 2-2, lite synd
inte snyggt när dom bara spela ifrån sig pucken förutom några strö anfall
inte snyggt när dom bara spela ifrån sig pucken förutom några strö anfall