Jesse P: rättvisan segrar ! :P klart de var mål på straffen
Inlägg: 1133731
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Andersson: Gud så härligt =) Kanske dom kan köra hjärta hela nästa säsong!
Btw, inge i klacken som slog sönder pinnar och flaggor, men spelarna slog med klubborna lika roligt de cokså =)
Btw, inge i klacken som slog sönder pinnar och flaggor, men spelarna slog med klubborna lika roligt de cokså =)
Sv: Apropå nånting...
Andersson: ja de såg dom flesta, synd att att dommaren var lite snabb att vifta ut med armarna annars skulle situationen aldrig uppstå, nära rallar slagsmål med domaren:)