Inlägg: 1133763
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Raggaren Putte: Jo men AIK borde man ju slå! Så sa man ju iofs om Rögle också...=P Damit.. ja ja, ska bli en intressant kvalserie iaf och jag hoppas att SSK åker ut. Jävla dynglag.
Bättre då att ta en repris på VIK-TIK 0-5 i Rocklunda om du frågar mig.