Inlägg: 1133768
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
"Vi ska smälla på" hade jag gärna sett en timråspelare sagt. Vart tog Mäkiaho och Sanny vägen? Hockey är roligast fysisk.
Själv håller jag på Playoff-laget (oavsett vilket det blir), Rögle och Västerås. Om jag måste välja mellan de andra tre så får det bli AIK. Bara därför lär det i slutändan bli Leksand och SSK som vinner.