1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614714 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1133768

Sv: Apropå nånting...
Yellowcard: Jo visst, man bör slå dem ja. Men de kan vara revanschsugna! Glöm inte att det var vi och Leksand som skickade ner dem när det begav sig. Kung Z:s magnifika framspelning till det avgörande 2-1 på Hovet med nån minut kvar sitter alltjämt fast på näthinnan.

Själv håller jag på Playoff-laget (oavsett vilket det blir), Rögle och Västerås. Om jag måste välja mellan de andra tre så får det bli AIK. Bara därför lär det i slutändan bli Leksand och SSK som vinner.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
"Vi ska smälla på" hade jag gärna sett en timråspelare sagt. Vart tog Mäkiaho och Sanny vägen? Hockey är roligast fysisk.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.