"Vi ska smälla på" hade jag gärna sett en timråspelare sagt. Vart tog Mäkiaho och Sanny vägen? Hockey är roligast fysisk.
Inlägg: 1133828
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Det verkar bli minusresultat för Timrå IK i år.
Omsättningen kommer nog inte ens över fjolårets. O spelarbudgeten för nästa år ska bantas 10-12 %.
Det ser småtufft ut.
Omsättningen kommer nog inte ens över fjolårets. O spelarbudgeten för nästa år ska bantas 10-12 %.
Det ser småtufft ut.
Länkar:
http://st.nu/sport/1.566156
http://st.nu/sport/1.566156