1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614979 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1134199

Sv: Timrå IK - Luleå 2009-02-28
RJ bäst i TIK ikväll, kommer bli riktigt nyttig i slutspelet.
Åkerlunds brist som syndes ikväll är femte hålet.

LHC i kvarten blir spännande.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Luleå 2009-02-28
haggen: Vilka droger har du intagit?
Jag önskar att vi kunde gå in i slutspel utan "toppbackarna"
Robin "Båtshaken" Jonsson, Kimmo "Jättepandan" Lotvonen och Tomas "är jag back?" Skogs.
In med Junisarna istället.

Sv: Timrå IK - Luleå 2009-02-28
haggen: Har svårt att se att det nu ska bli LHC. Ser bara två sannolika scenarier.

1. Färjestad väljer oss och inte Brynäs som de flesta verkar tro ska bli fallet.

2. Färjestad väljer Brynäs, LHC -> Skellefteå, Frölunda -> TIK.

Sv: Timrå IK - Luleå 2009-02-28
haggen: men hoppas hoppas att FBK väljer Brynäs.. Vill sååå gärna ha Frölunda - Timrå. Nu när modo är borta så är ju Frölunda nästa hatlag!

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer