haggen: Vilka droger har du intagit? Jag önskar att vi kunde gå in i slutspel utan "toppbackarna" Robin "Båtshaken" Jonsson, Kimmo "Jättepandan" Lotvonen och Tomas "är jag back?" Skogs. In med Junisarna istället.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag önskar att vi kunde gå in i slutspel utan "toppbackarna"
Robin "Båtshaken" Jonsson, Kimmo "Jättepandan" Lotvonen och Tomas "är jag back?" Skogs.
In med Junisarna istället.