1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614703 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1134256

Sv: Kvartsfinal 1
Raggaren Putte: jag vill möta Frölunda =)

Svarskommentarer

Sv: Kvartsfinal 1
Andersson: Allt utom FBK är ok tycker jag. Eller så pass ok som det kan vara när man går in i slutspelet med fyra raka matcher utan seger. TIK är stora underdogs i vilket fall, men vi var ganska dåliga i serien ifjol också men i slutspelet spelade vi ju som ett helt annat lag. Får hoppas på något liknande i år.

Sv: Kvartsfinal 1
Jag sitter inne med facit:

FBK-BIF
LHC-SkAIK
FHC-TIK
HV71-LHF

Sv: Kvartsfinal 1
Brynäs - Färjestad

Skellefteå - Linköping

Timrå - Frölunda

Luleå - Hv71



MITT TIPS! Vad är ditt?

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.