Raggaren Putte: jag vill möta Frölunda =)
Inlägg: 1134256
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 1
Andersson: Allt utom FBK är ok tycker jag. Eller så pass ok som det kan vara när man går in i slutspelet med fyra raka matcher utan seger. TIK är stora underdogs i vilket fall, men vi var ganska dåliga i serien ifjol också men i slutspelet spelade vi ju som ett helt annat lag. Får hoppas på något liknande i år.
Sv: Kvartsfinal 1
Brynäs - Färjestad
Skellefteå - Linköping
Timrå - Frölunda
Luleå - Hv71
MITT TIPS! Vad är ditt?
Skellefteå - Linköping
Timrå - Frölunda
Luleå - Hv71
MITT TIPS! Vad är ditt?