Andersson: Allt utom FBK är ok tycker jag. Eller så pass ok som det kan vara när man går in i slutspelet med fyra raka matcher utan seger. TIK är stora underdogs i vilket fall, men vi var ganska dåliga i serien ifjol också men i slutspelet spelade vi ju som ett helt annat lag. Får hoppas på något liknande i år.
Inlägg: 1134264
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 1
Raggaren Putte: ja precis , inget Färjestad , resten är ju i stort sett lika bra .