1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1134375

Sv: Apropå nånting...
Andersson: De kallas även "sponsorer" och är ganska viktiga för verksamheten.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Hockeymagasinets kapar.......

Timrå har t.ex förstört Anton Landers säsong helt och hållet. Han har inte gått fram mycket... och så blir det när man erhåller ca 0-9 minuter per match. I Nyköping såg han ibland lite bortkommen ut i sin centerposition i landslaget... och det är väl inte så konstigt när han lirar ytterforward och lallar runt i elitserien. Han har tappat känslan för att lira center. Bra gjort Timrå

Sv: Apropå nånting...
T T: ja de kan va sant , men varför köper dom biljetter , sen struntar dom i att gå? då är de väl bättre att dom ger bort biljetterna till bättre behövande.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.