1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1134380

Sv: Apropå nånting...
Hockeymagasinets kapar.......

Timrå har t.ex förstört Anton Landers säsong helt och hållet. Han har inte gått fram mycket... och så blir det när man erhåller ca 0-9 minuter per match. I Nyköping såg han ibland lite bortkommen ut i sin centerposition i landslaget... och det är väl inte så konstigt när han lirar ytterforward och lallar runt i elitserien. Han har tappat känslan för att lira center. Bra gjort Timrå

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Dr AXA:

Den bloggaren vurmar för Junisar i ES.

hockeymagasinet.fpgroup.se/blogs/hmbloggen/20286.htm

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.