Inlägg: 1135347
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
Två dåliga försvar möts . Medans bägge lagen har bra anfall . Men Backlund viker ner sig när de gäller , darför tar Hv hem de hela tror jag . Dock så måste Hv spela bra för att gå vidare ...
Sv: Kvartsfinal 2009
Vad kan en resa ner till jönköping kosta om man åker med supporterklubben, om vi antar att det blir 100 resande?
Kalaslottning detta! Ordet REVANSCH borde sitta som klistrat i pannan hos var och en av våra spelare. Tänk 2006/07, förlust i sudden i match 7 mot länsgrannen, tänk 2007/08, just REVANSCHEN mot samma lag. Dito i år, det kunde inte ha blivit bättre!