Två dåliga försvar möts . Medans bägge lagen har bra anfall . Men Backlund viker ner sig när de gäller , darför tar Hv hem de hela tror jag . Dock så måste Hv spela bra för att gå vidare ...
Inlägg: 1135377
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
Kakelmannen: Två dåliga försvar? Du vi har kimmo "finlands färjan" Lotvonen ;-) Så snacka inte skit i våran GB =)