persson: Delar din uppfattning till 100 %. De äkta fansen åker när slutspelet börjar!
Inlägg: 1135426
Svarskommentarer
Sv: Nu stormar vi Kinnarp på lördag!
fredriko74: Äkta fans, offrar allt för timrå, äkta fans, ger sitt liv för rött och vitt, äkta fans, följer älsklingslaget, och vi sviker aldrig, oss kan man lita på!
;)
;)