1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614786 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1135532

Sv: Kvartsfinal 2009
mikenomad: Pyrre gör betydligt mer positivt för Timrå än Skröder gör för Modo

Svarskommentarer

Sv: Kvartsfinal 2009
Tycho: Ok, inte helt gendomtänkt att nämna Skröder kanske...tänkte inte så. Vad jag menar är att jag inte kan se att vare sig Timander el Sussie platsar i nån drömfemma i år. Skröder tog jag mest bara upp för att han ändå, trots Modos fiasko, har gjort en bra säsong poängmässigt. Men givetvis föredrar jag Pyrret alla dar i veckan!

Sv: Kvartsfinal 2009
Jag har inte läst ett inlägg sen igår men min reflektion över det hela är att VI är verkligen ett lag INGEN vill möta.

VF bangade ur å det grövsta. O anledningen vet vi ju alla.

HV. Vad säger man om det? Skrällvarning, säger jag. Vi har defintivt chansen o vi kommer att ta den. Det är min känsla just nu innan man vet hur vi formerar oss.
Challe på "P4 Morgon" alldeles nyss, gav ett gott o glatt intryck!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.