1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614762 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1135650

Sv: Silly Season 09/10
Hahl Bundy: Precis, håller med dig där! Klart att Sundlöv jobbar med att försöka behålla Limpan och ger honom ett kontraktsförslag, allt annat vore tjänstefel. Det är ju upp till Limpan själv att bestämma Timrå eller Brynäs, så har det ju varit hela tiden.

Trodde du Mackelito att Brynäs bara skulle skänka iväg honom eller? Sundlövs uttalande förändrar väl ingenting. Vart Limpan spelar nästa säsong är en lika öppen historia fortfarande. Det är ett val som han måste göra, ett val som han säkerligen inte gjort än, Sundlöv vet nog inte i dagsläget vilket lag det lutar åt. Det vet bara Limpan själv.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 09/10
MarcusElving: Sundlöv till Lindbäck. Hörru, du stannar väl? Mjae det är den där Markström vet du. Ja men då gör vi så här; du får stå hela slutspelet om du stannar, Markström kan alltid skylla på bobban i knät.

Thats the truth folks.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.