1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614774 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1135736

Sv: Nu stormar vi Kinnarp på lördag!
DJ Hemp: Mitt inlägg var såklart inlindat i ironi. Jag behöver skriva ordet "skrattmatch" för att lugna mina egna nerver helt enkelt.
Men vi som är initierade vet att det finns ett skäl till att inget lag ville möta oss.
Det skälet är nog "sanslös individuell skicklighet". När nu killarna tvingas äta, sova och andas ihop under 24 timmar per dygn så kanske all denna individuella skicklighet helt plötsligt gör att vårt lag blir överjävligt?
Timrå är en tickande bomb. Vi har 6 - 0 på FBK och 8 - 0 på SAIK som bevisar detta..
Stefan Liv vill jag helst bora bortse från. Han kan ge en mardrömmar..

Svarskommentarer

Sv: Nu stormar vi Kinnarp på lördag!
The Palm: Liv är inte så bra, han kan lätt göra paltt matcher som Backlund.
Men spikar han igen så gör han det, men det brukar även backlund kunna göra

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.