För timrå är det bäst att ha ett oavgjort resultat när det återstår 5sek av matchen. Då gör dom ledningsmålet! annars vänder dom bara som alla lag nästan alltid gör mot Timrå i år!
Inlägg: 1135753
Svarskommentarer
Sv: Nu stormar vi Kinnarp på lördag!
Saxat från North Banks hemsida...
Mer information »
Resor till Timrå
2009-03-03 (11:36) | av: Edvin Larsson
Northbanks siktar på att få iväg en buss till den 6e matchen uppe i Timrå.
Finns det intresse så kommer det givetvis att rulla bussar till de andra matcherna med.
Det krävs 35-40 personer för att resan ska genomföras och priset ligger på 350-450 kr.
Så vill du följa med så se till att ringa Kurre på direkten på nr 0736592435.
Bara till 6:e matchen? dåligt av dem ;D
Mer information »
Resor till Timrå
2009-03-03 (11:36) | av: Edvin Larsson
Northbanks siktar på att få iväg en buss till den 6e matchen uppe i Timrå.
Finns det intresse så kommer det givetvis att rulla bussar till de andra matcherna med.
Det krävs 35-40 personer för att resan ska genomföras och priset ligger på 350-450 kr.
Så vill du följa med så se till att ringa Kurre på direkten på nr 0736592435.
Bara till 6:e matchen? dåligt av dem ;D