1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614820 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 113583

Sv: Ny hall
även om jag vill att Timrå har en arena får jag känslan en hall i Sundsvall där alla ES matcher och andra typer av matcher spelas är en bra ide (t.ex Madison Square Garden Rangers egen hemma arena, dom tränar inte på den för den är fullbokad hela tiden men dom spelar sina matcher där och dom tränar på annan ort).. Om man har en Evenemangs Arena i Sundsvall där matcher spelas så kan TIK fortfarande hålla till vid Ladan och träna där o.s.v.. MEN! om TIK kan få pengar till att bygga nytt eller motsvarande i Timrå så är jag hellre för det alternativet...

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.