Inlägg: 1135901
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
när man ser axelssons ben på isen går dom fan snabbare är olles trumpinnar på läktaren. verkar ju löna sig ganska bra också allt hans skridskoåkande, läste att han inte fått 1 enda 2minutare på 55matcher iår ! mäkta imponerande !
Länken har ni här nedan.
Har ni förslag på gäster ni skulle vilja se i studion så släng iväg ett mail eller ett snabbmeddelande. Vi gör studioprogram inför varje hemmamatch, nästa program kommer vid lunch på måndag!
Forza Timrå!