Inlägg: 1135907
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
Tikinmyheart: De är ju så himla tragiskt att en kille på 100 kg muskler far runt flyger som en vante på de där viset, ha är ju en riktigt bra hockeyspelare men de är himla svårt o respektera honom när han ser ut som en heliumballong, men din ramsa om honom tycker ja va bra.
Sv: Kvartsfinal 2009
Tikinmyheart m fl: Låter som bra idéer. ;) Hoppas man har minne att komma ihåg dom när det gäller. *ler*
"Ramla Törnberg klapp klapp klapp Ramla Törnberg klapp klapp klapp"