Snelhest131: Varför inte: "Här är kameran, klapp klapp klapp". :)
Inlägg: 1135911
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
Vet ej om någon nämnt det men kul för Tom att han blev sista rookiekandidaten...