Helvete vad taggad jag är! Jag kommer inte kunna sova i natt =)
Inlägg: 1135963
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
Heleniz: ta en valium eller något annat lugnande som tex,,,,,,,,,,,,,,,Kamomillte:)