1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614847 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 113655

Sv: Ny hall
dr-nix: Jag tror inte att Timrå har inte råd med en helt ny hall inom överskådlig tid... Men en höjning av taket i hallen och brantare läktare med både sittplatser och ståplatser med fördelningen 70/30%. Sätt upp godkänt ljus och en BRA ljudanläggning. Jag skulle gärna se uppfräschning/renovering lite i en klassik stil som SAIK isstadion eller som Sanny Lindström
gamla klubb i USA [ se länken ]. Att ha taket i en båge som sporthallen i Sundsvall, det är otroligt snyggt tycker jag, skulle passa Timrå IK som står hockeykultur och tradition. Timrå IK ska vara lite eljest eller speciell som föreningen är..tycker jag.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.