RocknRolf2: Tur att vi har Erixon. Skulle behöva Moe i nästa match.
Inlägg: 1136650
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
Johan J: Helt klart. Men samtidigt är det jävligt skönt att se Styf tillbaka i gott slag