Johan J: Helt klart. Men samtidigt är det jävligt skönt att se Styf tillbaka i gott slag
Inlägg: 1136655
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
RocknRolf2: Ja, Styf är kung.
5-0 till hemmalaget uppe i Luleå.
4 mål i powerplay.
5-0 till hemmalaget uppe i Luleå.
4 mål i powerplay.
Sv: Kvartsfinal 2009
RocknRolf2: Roligt för lulingarna ikväll. Surt att Dahlén fegade ur en kvartserie mot oss.