RocknRolf2: Roligt för lulingarna ikväll. Surt att Dahlén fegade ur en kvartserie mot oss.
Inlägg: 1136658
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
arf: Nubben sket ju i brallan också.
Men nu får vi ju chansen att ta revansch mot Jerusalem. Och de ser skakade ut nu...
Men nu får vi ju chansen att ta revansch mot Jerusalem. Och de ser skakade ut nu...