Inlägg: 1136659
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
Ja mina vänner nu blir det en fruktansvärt spännande tredje,men det är ju så här slutspelshockey ska vara,tyvärr så har man inga naglar kvar att bita
efter den säsongen.
efter den säsongen.
5-0 till hemmalaget uppe i Luleå.
4 mål i powerplay.