1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614714 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1136811

Sv: Kvartsfinal 2009
Poffa: Persson menar på att pucken är tre decimeter utanför, vilket den absolut inte är, och att det är därför han dömer bort det. (punkt)

Sen förstår inte jag varför du överhuvudtaget hänvisar till den där regeln då Bagarn blir inkörd i Liv, men det är klart...du har väl lite att göra så här i slutspelstider.

Svarskommentarer

Sv: Kvartsfinal 2009

Ambroo: Jag uppfattade det där med tre decimeter utanför som "tre decimeter utanför mållinjen".

Sedan är det väl knappast så att Bagarn får hjälp in i målområdet. Han driver hårt mot mål och kommer hårt in i målområdet parallellt med mållinjen. På repriserna syns ingen knuff från HV-backen.


Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.