Poffa: Jag anser ingenting, står det så är det väl så. Jag är mest fashinerad över ditt oerhörda Messerschmidtkomplex.
Inlägg: 1136822
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
mikenomad: Jag gillar som fd domare i en annan sport att diskutera regler. Tänk att det ska vara så svårt att föra en vettig diskussion här inne. Jag hävisar till en regel och möts av tramsiga kommentarer.
Grattis till segern, förresten.