dr-nix: japp, menar programet, jo precis han flummar till det på något sett och ska vara så jäkla hård! Sen att Ros är med gör ju inte saken bättre!
Inlägg: 1136863
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
Blizzard: dom bästa programmen jag sett på nätet har varit med folk som bara varit sig själva. Att en kamera varit där kändes inte så märkvärdigt. Det gäller att få publiken att känna sig som en kompis (eller motsvarande) som sitter där och och följer med i diskussionen. Men den där programledaren gör ju det mesta fel. Man tycker ju att AB borde kunnat finna en bättre snubbe.