Inlägg: 1136895
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
Kattgubben: enligt expressen :
Både Timrå och hockeyförbundets tävlingschef Lars G Karlsson har rätt att anmäla HV-stjärnan till disciplinnämnden.
Får se om Timrå tycker det är värt att lägga tid och energi på detta.
Både Timrå och hockeyförbundets tävlingschef Lars G Karlsson har rätt att anmäla HV-stjärnan till disciplinnämnden.
Får se om Timrå tycker det är värt att lägga tid och energi på detta.
FFS!